Hurra hjälper vilsen

Hej Hurra
Det har fått lite dåligt genomslag, det här med mitt nya smeknamn. Jag vet inte vad jag ska göra. jag känner mig så identitetslös.
Hjälp!

Mvh ABC-Andrea eller Grandrea, jag vet inte längre...

Hej Grandrea!

Det var tråkigt att höra. Men håll ut.
Jag tror framför allt att du behöver vara mer tydlig när du presenterar dig. Det handlar om självkänsla och pondus. Bär namnet med stolthet. Har du till exempel mejlat ut till vänner och bekanta och berättat att du vill kallas Grandrea och inget annat? Det kan hjälpa.

För övrigt hade vi i Hurra ansträngt oss med skyltar och beskrivningar av trädet gran inför
inflyttningsfesten förra veckan.
Du kom aldrig.



/Jocke

Kommentarer
Postat av: Grandy

Jag tror det kan bero på att jag blivit så bra på att dölja mina brister i grankunskap som namnet inte riktigt figurerat i media sådär mycket som jag hade hoppats på. Men tack för rådet och allt stöd. Det där med att kontakta alla bekanta hade jag inte tänkt på.

2005-12-09 @ 23:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback