Möss och människor...

Kom precis tillbaka till Sundsvall efter en romantiksk weekend med Amy Diamond. (mmm...barn...)
Venedig, gondoler, vin (saft) och god mat. Trevligt.
Problemet var bara att det inte blev så sena kvällar och dessutom mycket tecknat.

I vanligt ordning är allt ovanstående naturligtvis lögn, förutom att jag nu är tillbaka i Sundsvall.
Och fy faan va kallt det har blivit!!

Hur lever ni? Eller snarare, varför lever ni!? Här??
Okej om
pizzorna hade varit bra, men inte ens det lyckas stan med!

Mållös. Typ.

Härligt att vara tillbaka.



/ Jonte

Kommentarer
Postat av: A. D

Det kändes bara fel. Han ville inte ens göra makaronihalsband. Han ville bara klä sig i mina scenkläder. Och så skulle jag skulle kalla honom för Pappa Björn hela tiden.

2005-11-29 @ 00:00:00
Postat av: monks

bjussar paa mitt bästa AmyDimond-citat. Som eg. e fraan hennes far, The Manager.
VF: e du int ororlig for lilla Amy, gora karriär som pytteliten?
The Dad aka Manager: No, cause you know, it's not so much drugs and alcohol in the business at this age, it's more like... läsk and godis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback