Mittinattenblogg

... med dagens bra och anus och lite annat jox.

Dagens anus skulle kunna vara att folk skiter i att gå på konserter. Men eftersom jag ogärna undviker att se Sverige ta sig till VM, så kan jag inte säga det.

Det bästa som hände när vi kollade på fotbollen var ändå att jag vann födelsedagsmatchen. Ingen hade något bättre än:
Carl Lewis, Pamela Anderson, Liv Tyler, Ulf Larsson och Jamie Farr. Eller rättare sagt, de gav upp långt tidigare.  Men jag vann. Haha. Och jag väntar mig fina presenter när jag fyller år.

Dagens bra: Sverige är klart för VM. Och de gjorde det helt på egen hand ( i stort sett).

Dagens anus: inte Liquid bar i alla fall. Det var nämligen ingen från DLSK där.

Så dagens anus: Okej, såhär: Lasse Åberg är 65 bast. Han har skrivit "Banankontakt" och "Maja, min Maja" . Att "Pling", G:son och "Dille" är med, kan jag möjligen acceptera.  Men att Lasse Åberg och Janne Schaffer har lyckats lura in en låt i Ring-och-sjung-festivalen kan bara betyda en sak:

Something is rotten in the state of Sweden.



/ Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback