Smicker. Inte mutor.

Ryktet säger att Det lite sämre kollektivet tror att min bil ska ta dem till Indal på torsdag. Så besvikna de kommer att bli. Jag har sagt det förr, och jag säger det igen. Mutor funkar ganska dåligt på mig. Särskilt när de består av bruna bönor. Om det hade varit öl däremot...

Tipset är smicker. Som fan. Men om det nu kommer en smickerattack från Det lite sämre kollektivet, kommer jag inte att gå på det.

Jocke tycker att vi ska skaffa en katt. Han hade siktat in sig på en sällsynt ful katt som heter Gnorf. Nu verkar den tydligen såld, så det blir nog inget med det. Vet inte om jag ska tipsa honom om att Maria Brännhult (just det, BrännHULT) vill bli av med ett kattskrälle.

Nu har Frida kollat klart på Fight Club, så jag får bestämma helt själv vad jag ska hitta på. Det blir förmodligen Champions League samtidigt som jag spelar Xbox. Och Winnerbäck på stereon. Nu när jag själv får bestämma.

/ Micke


Kommentarer
Postat av: Frida

Äh, sluta. Du tyckte om det. Och hör sen.

2005-09-27 @ 22:13:50
Postat av: Kött

Fight Club är världens antagligen bästa film. Bara så ni vet.

2005-09-27 @ 23:45:31
Postat av: Jensa

Alternativt Boondock Saints eller Baz Luhrmanns Romeo & Juliet (som jag för övrigt fick som Special Edition förra veckan).

2005-09-28 @ 12:38:37
Postat av: Kött

Boondock är skön och snygg, men alldeles för lite samhällskommentar för en djuping som mig ;) Romeo och Julio har jag inte sett...

2005-09-28 @ 13:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback