USB-bilen

Till alla det berör, vilket bör vara runt 65% av MKV:s studenter, så har jag information om ert fortskaffningsmedel. Den är nyservad, spinner som en Gnorf och är numera utrustad med både kortläsare och USB-ingång.

Ja, ni läste rätt. Efter att jag amatörmekat på nya stift, luftfilter, rotor och fördelarlock – allt medan Jonte skötte de kvinnliga göremålen som att städa ur och dammsuga bilen - superstylades MKV-bilen med en ny ljudanläggning. Och sicken maskin. Blinkar, mullrar och styrs av Jonte med den medföljande fjärrkan. Den följer med andra ord helt det erotikröda och högteknologiska kollektivets elektronikpolicy.

Nu gäller bara att se till att inte Majken smugglar in några Winnerbäckplattor i 360:n. Han har blivit så gubbgrinigt lojal mot Lill-Lundell sen Casablanca var i farten förra veckan.

 /Jocke

Kommentarer
Postat av: Jensa

Inte menar du att du börjat "pimpa" din bil Joakim? Eller ska jag kalla dig Xzibit? Om du nu ska dra det så långt så får du fläska på med pulserande neonlysen undertill samt 12"-basar! Väljer du den stora vägen så kan du ju också installera ett hydraulsystem så fanskapet hoppar fram

/ Jensa - wildside.blogg.se

2005-09-27 @ 23:41:13
Postat av: Jocke

Det är lugnt mannen. Var tvungen att Hurra-anpassa den lite bara. Av samma anledning överväger vi att klä instrumentpanelen i röd erotikplysch.
/jocke

2005-09-28 @ 00:21:07
Postat av: Jensa

Smakfullt ocj distinkt val måste jag medge!

/ Jensa

2005-09-28 @ 12:36:42
Postat av: Lång

Jag har vita tärningar med svarta prickar på i min 240. Hur pimpigt är inte det på en skala 1-6?

2005-09-29 @ 18:07:00
Postat av: Jocke

Lång, det är bra. Däremot ligger du i lä.
360:n har turkosa tärningar med svartingar på. Det är som vi säger, lite mer sofistikerat.

2005-10-01 @ 18:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback