Vi fortsätter blogga mitt i natten, men vi håller på att dö

Inte riktigt så illa förstås, men jag var bara sugen på att parafrasera Nationalteatern. Vi har nu hämtat oss från rödvinet igår, och mår mycket bättre än vi förtjänar. ( Vi = jag och Kött) Nu har vi varit nere och handlat galet mycket mat. Så mycket har det aldrig funnits i den här lähkenääten. Förutom möjligen när Kakan bodde här, men det vet vi inte.
Maten försvinner förstås ikväll. Det är inte meningen att man ska ha ett reservförråd. Man ska åka ner och handla varje gång man ska laga mat.

Eftersom det är fredag, kommer vi nog att inta en viss mängd alkohol. Det i sin tur kommer troligen att innebära att jag bloggar mitt i natten igen. Oavsett om den galne värmlänningen gillar det eller inte.
Tjillevipp!

/ Micke


Kommentarer
Postat av: Jensa

Du ska ju å andra sidan ha all heder för att du stavar så bra på fyllan. För inte är väl rättstavningsprogram inblandade?

2005-09-30 @ 15:30:56
Postat av: Micke

Skulle aldrig komma på fråga. Däremot tar det lite längre tid att skriva mitt i natten än det gör på dagen.

2005-09-30 @ 15:35:25
Postat av: Det lite bättre kollektivet

Hörde talas om att det är efterfest hos hurra/kött-gänget i natt. Vi kommer gärna.

2005-09-30 @ 16:01:37
Postat av: Jensa

KANADAGÄSS!!!

2005-09-30 @ 19:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback