Med slagborr och tvångstankar...

I dag på jobbet höll en av cheferna ett tal.
Eller snarare Chefen höll ett tal.

Det var fantastiskt dåligt.

Jag tror att han höll tal för att vi skulle äta tårta. Eller för att vi skulle tacka av någon. Jag är inte helt säker.
Vi fick tårta. Hon som skulle tackas av fick någon slags tomte i lera. Och en borrmaskin.
Vi vann.
Hur som helst så gillar jag inte tårta. På samma sätt som Micke inte gillar surströmming.

Det kanske hade underlättat om jag hört vad Chefen pratade om.

Out.



/ Jonte

Kommentarer
Postat av: Kort

Jag gillar tårta! O jag fyller år idag og. År...

2006-04-26 @ 18:45:02
Postat av: Kort

För exakt 4 år sedan nu så stod Joakim i mitt garage o mekade med sladdar. Han drack päroncider. Han var lycklig...

2006-04-26 @ 18:48:52
Postat av: Jocke

Det var tider det. Underbart är kort.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback