Påminnelse

Jag fick ett sånt där elektroniskt brev idag. Eftersom jag gärna delar med mig, så får ni också läsa det. Här kommer det. Jag har inte ändrat några tider i det. Det kom i dag. I dag, som i 20 april.


Bäste fordonsägare!

Här kommer påminnelsen om Din förestående besiktning.
Du har en bokad tid på stationen i Sundsvall
2006-02-15 kl. 14.00 med Den Vita Firmabilen.
Detta meddelande går inte att besvara med vändande e-post. Vill Du
kontakta Bilprovningen, är Du välkommen att skicka ett meddelande till
kundtjänst eller ringa till vår bokning.
Med vänliga hälsningar
Bilprovningen

 Tack för påminnelsen. Den gjorde verkligen nytta.



/ Micke

Kommentarer
Postat av: suratanten

Underligt:)

och knasigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback