Final? Coolt.

Jag fick ett mejl. "Vi gratulerar - du är i final" stod det. Där ser man, tänkte jag. Jag visste inte ens att jag hade tävlat. Men tydligen hade jag blivit utvald (som en av ett fåtal bland tusen och åter tusen, förmodligen) till en fantastisk tävling. Man ska tydligen kunna vinna ett resepresentkort på femtusen spänn. Klart att jag ska åka på resa, tänkte jag och klickade på länken för att ta hem tävlingen.
Bara det att det stod (på norska) att man skulle logga in sig för att kunna vinna. Bara det att jag inte hade något login till den där tävlingen. Så jag kollade mejlet igen. Ingen kod.

Hur hade de tänkt sig att jag skulle vinna tävlingen om jag inte ens kan vara med? Och om jag inte visste att jag var med från början, kunde de åtminstone inte påmint mig om vad jag hade för login, om jag nu haft nåt, vilket inte alls är säkert.
Här hade jag planerat in en jäkligt cool resa, bo på lyxhotell och få roomservice och tömma minibarer (jag vet, jag kan planera jävligt fort. Och jäkligt mycket för femtusen spänn. Det enda jag inte hann bestämma var vart jag skulle åka) och en hel del annat och så faller det på att jag inte har något login.
Vem ska jag stämma?



/ Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback