Hur känns det?

I vanliga fall brukar folk svara ungefär så här:
-Det är helt otroligt! Jag vet inte hur jag ska beskriva det!
Och det ger ju egentligen inget svar.
Det är många som har undrat. Äntligen har
Björn Lind gett svar på frågan: Hur känns det att ta OS-guld?
-Det känns som när man fick ligga första gången.
Det är ju hur kul som helst. Läs det igen:
-Det känns som när man fick ligga första gången.

Om det funkar likadant fast tvärtom vet jag inte. Men jag antar det. Så då har vi svar på den frågan också. Hur känns det att ligga första gången?
-Som att ta OS-guld.


(Eftersom hela det förra stycket är ett resultat av inte helt obestridlig logik, har jag valt att skriva det i fetstil. Som Lasse Anrell brukar göra, för att markera att hans åsikter är obestridliga. Av samma anledning är det här stycket kursivt.)


Jag har gjort det ena, men inte det andra. Men jag har fantiserat om båda två.

För säkerhets skull ska jag citera vad Olsson skrev i slutet av sin krönika:
"Om uttrycket 'få ligga', och att pojkar och flickor brukar ha annorlunda erfarenheter av sexualdebuten, är ett ämne vi får ta upp en annan gång."

Det kanske vi gör.



/ Micke

Kommentarer
Postat av: Helt jävla anonym

"Jag har gjort det ena, men inte det andra. Men jag har fantiserat om båda två."

Oh fan! Inte visste jag att du tagit OS-guld! Vilken gren? Fickpingis?

2006-02-15 @ 21:00:11
Postat av: Lång

Jag skulle aldrig välja ett OSguld före samlag den saken är klar.

Postat av: Jonte

Jomen Micke!
"Här ryker OSkulden"
Vad sägs om den? Gissa vilken tidning jag läste den i?
Jo, i något slags rosa reklamblad som förljer med Aftonbladet varje dag!

Fyndiga typer, dom därna reklamarna...

2006-02-16 @ 11:34:50
URL: http://hurra.blogg.se
Postat av: Stojan

Sa talar en sann Hudikbo!

2006-02-17 @ 10:38:23
Postat av: Jensa

Anna-Carin lyckades ju inte så jävla bra när hon fick ligga!?

2006-02-17 @ 13:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback