Alla talar om vädret, men ingen gör nåt åt det

Sen i onsdags kväll har det snöat tamejfan oavbrutet. Om jag dessutom säger att det är minusgrader kan ni som är bekanta med fysikens och logikens underbara lagar räkna ut vad det betyder. För er andra, berättar jag det.
Tokmycket snö.
Tur att jag inte har så mycket att göra. Jag kan alltså stanna inne i den varma lägenheten hela dan. Det har jag gjort hittills, och det kommer jag att fortsätta med. Med reservationer för fantastiska erbjudanden, förstås.

Synd bara att
Kenneth-debatten verkar ebba ut. I går kunde man ha chipspåsen i en hand, ölen i en hand, och klicka på "uppdatera" med en hand. Det var fantastisk underhållning.
Med inte helt oblandad sorg konstaterar jag att det nog inte blir så idag. Få se om vi kan hitta på nåt annat...
Håll ögonen öppna. Hurrabloggen kommer att fortsätta överraska.



/ Micke

Kommentarer
Postat av: Lång

Konstigt. Man läser aldrig om seriekrockar i Norrland.

Beror det på:

1. För få bilar
2. De krockar. Men det bryr sig inte
3. Alla krockar med skotrar, alla dör, ingen kan rapportera
4. De kör bättre
5. Killarna håller i ratten, tjejerna buttar på
6. Transor är ena jävlar på "rattar" och "spakar"
7. Polisen stannar igensnöade bilar så ofta att trafiken aldrig har en chans till seriekrock
8. Stockholmarna bor i Stockholm....

Postat av: Kött

Alternativ 1, 2 och 8 är de rätta. 4 är helt fel.

2006-01-21 @ 03:01:34
URL: http://kott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback