En till!

Just när jag sitter och funderar över om Joakim Hillson börjar känna sig ensam (eller njae...?) nere i Helvetets Elfte Krets, ni vet den som är reserverad för Nödrimmare, slår det mig!

För några år sedan gick det ju en riktig dänga på radio och tv, som får vår käre Hillson att likna en veritabel nationalskald!

Jag talar naturligtvis om Des´Re (?), som även hon hjälpt till att sprida audioaids med hiten "Life":

I´m afraid of the dark
especially when I´m in a
park
and there´s no-one else around
ooh, I get the shivers

I dont wanna see a
ghost
that´s the sight that I fear
most
rather have a piece of TOAST
watch the evening news

Fattar ni vad jag menar?? Around och shivers är ju inte ens nära att rimma!

Och vi vet ju alla vad jag egentligen tänker på......

Hurra utlyser härmed en tävling, där den som lyckas lista ut vad jag tänker på... eh... den som lyckas komma på den artist som gjort sig skyldig till flest nödrim, vinner en uppblåsbar docka som ser ut som......

Joakim Hillson!!!



/ Jonte

Kommentarer
Postat av: en av kötts småsystrar

Frågan är väl egenligen inte om refrängen till "Life" är värre än rimmen?

2006-01-23 @ 22:26:41
Postat av: Jonte

Hej Lillasyster Kött!
Skriv in refrängen till Hurra så har du chansen att vinna tävlingen!

Postat av: lillasystern igen..

"Life, oh life, oh life, oh life, doo,
doot doot dooo. Life, oh life, oh life,
oh life, doo, doot dooo"


Snacka om dålig fantasi!

2006-01-25 @ 22:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback