Önskelista

Som alla vet, fyller jag snart år. Jag vet inte säkert hur gammal jag blir, men jag tror ändå inte att siffran stämmer.
Självklart vill jag ha dyra fina presenter. Önskelistan ser ut ungefär som följer:

Glänsande ny mobiltelefon (med alla tänkbara funktioner)
Glänsande ny dator (med alla tänkbara funktioner)
Glänsande ny bil (med alla tänkbara funktioner)
Glänsande ny lägenhet (med alla tänkbara funktioner)
Eller så ger ni mig bara en teckning eller så.
Eller en öl.
Eller skickar ett sms.

Men festligheterna (som givetvis kommer att ske) beror lite på presenterna. Så tänk efter lite, innan ni skickar det där sms:et.



/ Micke

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hurra hurra hurra!

Postat av: Marcus

Självklart vet jag inte var, när eller hur du firar/fyller. Men det spelar mindre roll. Grattis ska du ha ändå, i massor.

2006-06-26 @ 21:29:24
URL: http://cowabunga.blogg.se
Postat av: anonym

När är det?

2006-07-04 @ 20:09:08
Postat av: Micke

Rebecca: Tack.

Marcus: Tack tack.

anonym: Det har redan varit. Du missade din chans att gratulera.

2006-07-05 @ 17:32:35
URL: http://hurra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback