Tillfälle

Nu kan just du bli en av extremt få hurramöbelägare i Sverige.
Hurra säljer enda exet av denna säng, givetvis med äkthetsbevis och medlemsskap.



Viktig fakta:
Drygt två år gammal och av den tiden har den stått i det legendariska Hurrakollektivet i minst sju (7) månader. 120 cm dubbelbottnad i bra bruksskick.

Samlag har ägt rum i sängen, dock väldigt få sexuellt avvikande aktiviteter. Men den går säkert att övertala. Hurrakatten Ozzy har vässat sina djurtår lite på kanten men det får du leva med. Sängen har medar tillverkade av det exklusiva trädköttet fura.  
Eye-n-I har, mig veterligen, inte legat i sängen.

Hämta omedelbart din nya möbel hos Hurrakollektivet.
Ta med 500 spänn.



/Jocke

Kommentarer
Postat av: Lång

Jag är mest intresserad av hur många olika individer som kan ha haft sex i den?

Postat av: Jocke

Trodde du var mer intresserad av hur långa samlagen varit.

2006-03-28 @ 14:04:42
Postat av: Frida

jag är också intresserad av att veta svaren. På båda inläggen.

2006-03-28 @ 22:50:24
Postat av: Kött

Kan man köpa samlag i sängen?

2006-03-29 @ 00:40:06
URL: http://kott.blogg.se
Postat av: Lång

Jonte lär ha averkat ett helt fotbollslag i den sängen har jag hört rykten om. Ett kvinnligt fotbollslag kanske ska tilläggas..eller?

2006-03-29 @ 20:05:45
URL: http://lang.blogg.se
Postat av: Roland

Micke spelar ju fotboll ibland..

2006-03-30 @ 10:17:56
Postat av: Jocke

Jag kommenterar aldrig mitt privatliv.

2006-03-31 @ 00:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback