Ge mig mer!

Okej, så här: Det kommer att bli en tredje säsong av Lost. Bara så att alla är medvetna om det.
TV4 har valt att inte sända de tre sista avsnitten av säsong två förrän i höst. Det är ett svårbegripligt beslut. Så jag såg till att få tag i de sista avsnitten på annat vis.
Nu har jag sett dem. Och allt jag har att säga är "Vafaan! Ge mig mer!"
Nån jävel har knarkat ihop en jäkligt märklig story, och måste förmodligen knarka bra mycket mer för att skriva klart. Här är ändå några direktiv:
Ta tag i de där lösa trådarna och knyt ihop dem istället för att ge mig fler. Det här är på väg att spåra ur fullständigt. Jag vill inte ha såna jävla cliffhangers. Berätta för mig vad det är för jävla ö de fastnat på istället. Blanda inte in fler figurer, det räcker väldigt bra med de som finns nu. Och skriv fort, jag vill helst se nästa avsnitt inom en vecka.



/ Micke

Kommentarer
Postat av: Oda

Trots att ni är gamla gubbar, I LOVE YOU GUYS!! Eran blogg rular!

2006-05-26 @ 20:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback