Världspremiär

Jo, så jag ska bli superhjälte. Får nog säga att det är ett steg uppåt i karriären.
Jag har funderat lite på namn och sådär. Men eftersom jag inte har för planer att låta mig muteras inom de närmsta veckorna och bara har halvdana superkrafter, så får det förstås ligga till grund för mitt namn också.
Jag kommer inte heller orka anstränga mig så mycket för att lösa alla brott och rädda de vackra damerna. Det blir nog bara en halvdan insats där också.

Eftersom endast en läsare klarat av att lösa chiffret i det berömda mejlet på ett halvdant sätt, blir det förstås han som tar plats som min halvdana sidekick.
Jensa har dessutom bidragit med sitt sidekicknamn genom en halvdan beskrivning av sig själv. Eller nåt.
Och helt ärligt, jag vill inte se nån bild av honom i kroppsstrumpa.

Nu är det dags. Vi är stolta över att världspremiären för den senaste superhjälten (och hans sidekick) presenteras på Sveriges brunaste indiependentblogg.


Hurrabloggen presenterar:
Medioker-mannen och Bambi!

Det första uppdraget kommer att bli att få Jonte att blogga. Medioker-mannen kommer inte att anstränga sig skitmycket för att så ska ske.



/ Micke

Kommentarer
Postat av: Linnea

Äsch, Mediokermannen är väl lite Kapten Stofil-plagiat väl? Eller åtminstone väldigt inspirerat?

Postat av: Medioker-mannen

Medioker-mannen orkade inte lägga ner mer energi på att komma på ett namn.

2006-11-04 @ 21:55:26
URL: http://hurra.blogg.se/
Postat av: Jensa

Bambi! Haha...du ska få bild i strumpor du ;)!

2006-11-05 @ 09:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback