Kent vs. Ken

Postat av: Annika
Hörru.. Bara så du vet s var det förseningar där också på plats. Vi i publiken fick också vänta.
 ken tä inte överskattade, det är du som bara stör dig på att andra gillar musiken du inte gillar.


Fast jag bryr mig ju inte så mycket om ifall det var förseningar där. Jag vill ju sitta i min sköna fåtölj och tro att Aftonbladet kan hålla vad de lovar. Men inte ens en förklaring till varför man inte fick kolla på F&F fick man.

Nej, Ken är inte överskattad. "Livet kan ant sluta på två sätt / I en cell eller grav för att få respekt".
Hur bra som helst.

Jämför med Kent:
"Jag hör hans röst och den är cigaretter, gråt
 Den tunne vite greven sjunger om gyllene år "

Fullständigt obegripligt.



/ Micke

Kommentarer
Postat av: Lång

Herregud jag trodde du skämtade med den där textraden haha.

Vill man sjunga med, ja ni barn får vara med också, så finns ackorden här.

http://www.kent.nu/ackord_visa.asp?textid=68

Postat av: Tics

Det är bara obegripligt om man har 34 i IQ och aldrig har hört talas om en av de största artisterna i universum(David Bowie om nån undrade).
The thin white duke MÅSTE man känna till,suckers!

2006-01-20 @ 14:10:49
Postat av: Micke

Tycker du verkligen det?
Jag ska titta på det igen.
"Jag hör hans röst och den är cigaretter, gråt
Den tunne vite greven sjunger om gyllene år "

Ja, nu förstår jag. Det är ju egentligen helt uppenbart hur perfekt logiskt alla orden hör ihop.

2006-01-20 @ 14:23:08
URL: http://hurra.blogg.se/
Postat av: Kött

Är inte David Bowie rätt överskattad han med? Tacka vet jag Alice; där har vi glam med image.

2006-01-21 @ 03:08:09
URL: http://kott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback