Dagens bra och anus och mera

Jäkla skit. Den jävla Mellberg som har spelat fotboll i drygt 20 år borde ju ändå veta att man inte får använda händerna i eget straffområde. Att jag sen visste var kroaten skulle slå straffen har inte med saken att göra.

Så, nu har jag skrivit om det som har varit dåligt idag. Det som är bra är förstås Linas, Annas och Angelicas fest, krokofanterna, smördegshistorierna och bålen. Och att Pretto-Frida serverade mig öl ur sugrör. Och att jag med största sannolikhet kommer att få gula ögon ikväll. Då blir det klockan tre-blogg inatt. 


Alltså:
Dagens bra: Festen på 20 a, och att jour -03 åter visat sig vara den bästa journalistklassen.

Dagens anus: Olof Mellberg och resten av det svenska landslaget (förutom Alex, förstås).



/ Micke

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Inte var det anus på Sverige? Mellberg tappade balansen... i så fall är det mer anus på de som mordhotar Svennis!

Postat av: Micke

Fast de som mordhotar Svennis (Redknapp och gänget) har väldigt lite att göra med att Sverige förlorar på en straffspark idag. Då tycker jag nog att Mellberg är mer skyldig.

2005-10-09 @ 03:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback