Möbler, musik och mejl

Det är nog tyvärr så att vi (mest jag, egentligen) får erkänna att det är på grund av Jockes inflytande som den här makalösa förändringen har kommit till. I Jonathans rum händer det inte så mycket, men han hade ju redan möbler. Det hade däremot inte jag. Då räknar jag inte åtta kartonger som möbler. Nu syns till och med golvet i mitt rum. Men det kommer inte in nån jävla matta där, jag måste dra gränsen nånstans.

Men Marilyn har kommit upp på dörren igen. Den här gången ska hon väl inte ramla ner i alla fall.

Vi skulle tagit före/efter-bilder. Nu blir det bara efter-bilder. Möjligen.

Vi mejlade till Expressen för att visa vårt missnöje med Quetzalas musikkunskaper förut. Inget svar ännu. Märkunderligt.

Fortfarande inte helt förtjust i det där köksbordet.

Vi ska på fest hos en nollfemma ikväll, på helt andra sidan stan. Vad är det för fel på att bo i Nacksta?

/ Micke

Kommentarer
Postat av: cp

hört talas om ironi cp?

2005-12-19 @ 02:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback