Jag - en fullkomligt oemotståndlig brudmagnet

Tja. Katten här.

Det har ju hänt en hel del här i kollektivet sen sist.
Annat ljud i skällan. Blåser nya vindar. Ombytta roller. En ko på isen.

Jag har ju på kort tid blivit Hurrabloggens absoluta flickfavorit och de skamliga förslagen bara rasar in. Inte bara här på Bloggen utan framför allt till min mejl, [email protected].
Alla vill ligga med ”den där charmante katten som gillar att ta på sig själv”.

Ja, så nu har glåporden från de tre värdelösa transorna här hemma bytts mot oklädsamt fjäsk. De har märkt att jag är Kungen och Kungen måste man hålla sig väl med.
”Du är så fin Ozzy”.
”Guud så pööt han är”.
Det ska puttinuttas, klias under hakan och klappas på min silkespäls till förbannelse.

Inte för att det är nån större bravad att bli brudmagneten på Hurra. Konkurrensen är ju inte direkt mördande. Jag menar, se er omkring:
1. (ett) Ett spermamongo som tror han är bäst, dömer alla på förhand och tror han är tjugo fast han snart är 40. Fet är han också.
2. (två) En dryg och inställsam stockholmare utan hår som åker 80 mil för att få sina sunkiga smutskläder rengjorda av morsan. Teknikanalfabet är han också.
3. (tre) Ett leverhavererat cepe som tjatar om att fotboll är hans liv, men nån jävla boll har jag inte sett till här hemma. Gillar Gyllene Tider gör han också.

Så, keep it coming, alla småkåta kattlovers där ute. De bästa mejlen sparar jag till speciella stunder när jag känner mig ensam.

I övrigt är allt som vanligt här hemma. Diskade upp i köket men det var snart en svinstia igen. Som vanligt är det nån mörk ingrodd sörja i vartenda glas.
Men jag är inte dum. Har noterat att alla osköljda glas på diskbänken smakar choklad när jag slickar i botten. Och vi har bara ett barn här hemma. Ett Oboybarn.
Say no more.

För övrigt har kanske ni som jag noterat att det där cepet från Värmland har slutat kommentera mina inlägg.
Skönt att se att mina
mörkt mönstrade siameser fortfarande kan sin sak.

Under övrigt tänkte jag bjuda på ett matlagningstips:
Häll upp 1 dl Royal Canin Perser i en djup skål.
Servera!



/Ozzy

Kommentarer
Postat av: Lång

Kåt kattjävel det där. Sådan far, sådan son?

Postat av: Jensa

Ska fan köra upp kattmynta i röven på dig din jävla bögkatt!

2006-01-16 @ 16:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback