Rättelse

Postat av: lyktstolpe


Kommentarer
Postat av: Jensa

Fan vad ni dominerar mot alla nervvrak som skriver in och måste hävda sin åsikt om lilla stackars Kent. Jag gillar dem som fan men tror att Jocke Berg nog förstått att ingen är älskad av alla. Han om någon menar jag.

Keep on truckin' boys, härligt att se hur ni förnedrar alla fjollmongon som tror deras åsikt är rätt bara för att de slickade till sig ett VG i svenska A!

Postat av: lyktstolpe

"För övrigt verkar du lite uptight, kära du. Du kanske borde testa att klä ut dig till transa? Eftersom jag antar att du behöver klä ut dig för att se ut som en man till att börja med?

Det är överraskande förlösande, och jag lovar att du kommer att känna dig sexigare i kjol än du någonsin känt dig innan."

nejtack jag har inte genfel som vissa har du har väl aldrig vart en man bara en mes som tappat kontrollen över livet när du blev för mycket mobbad under skoltiden.

2006-01-20 @ 18:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback