Ja, det är dags

En del har undrat. Andra har ifrågasatt. Vissa har blivit förbannade, och några har bara varit nyfikna.
Är det inte dags att fortsätta med den där byteshandeln som började för ett tag sen? Jo, det är det. Som ni kommer ihåg, bytte jag ett
blått gem mot en fotosession i ateljén där Mia jobbar.
Hyggligt byte, tycker jag. Men nu ska det bytas vidare. Den här gången handlar det om en exklusiv signerad idolbild på mig. Ni får till och med välja vilken bild. Klicka på bilderna om ni vill titta närmare.
Ge ert förslag på byte och vilken bild ni vill ha, så får vi se vad jag gillar bäst. Kommentera här, eller om ni är blyga; mejla till [email protected]

I potten alltså: En signerad bild på Hurra-Micke. Kom igen bara.


1.   2.   3.

 
 
4.   5.   6.
 
 
7.  8.  9. 
 
 
10.  11.  12.




/ Micke



Inte riktigt alla korten är tagna av den kungliga Hurra-fotografen Mia. Men nästan.


Kommentarer
Postat av: Humla

My God!! Min bror är konstig!

Och jag som berömde den fina slitz-bilden.....

2006-05-24 @ 12:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback