Tidigtpåmorgonenblogg

Det finns få saker som jag tycker sämre om än seglarjackor på krogen. Alldeles särskilt när det är såpass varmt att jag kan promenera hem i kortärmad tröja utan att frysa klockan fyra på morgonen.
Det är en bra bit att ta sig hem från Fruängsgatan, men jag fixade det utan att träffa fler än fyra människor. Men då fick jag ta några snabba steg förbi tidningsbudets cykel vid Kyrkogatan.


image304

Inte ens min egen grill hade öppet. Om det är jag som bestämmer, ska jag omedelbart justera öppettiderna.
I morgon ska jag lista da saker jag tycker mer illa om än seglarjackor på krogen.

/ Micke

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag hörde att Ozzy gått och blivit lycklig. Grattis lilla Ozzy =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback