Vafan?!

Nu känns det rätt bra att jag jobbade så jag inte kunde gå på den där 30-årsskivan som annars var rätt lockande. Förutom att jag fick fyllerapporter med ojämna mellanrum.

Men ni lär ju inte kunna undkomma allt om en viss match i de alternativa medierna följande dagar, så jag ska inte ödsla särskilt mycket text här på ert huvudsakliga media.

Jag ska bara skriva att jag tycker lite synd om Johan Elmander, som var på väg att få omdömet "Hysénklass" (Det handlar inte om ett hyfsat berömt uttalande efter en Italiensemester 1990). Hans insats kom liksom lite i skymundan.
Och att jag ibland är lite avundsjuk på Ekstrabladet, som kan skriva grejer som:

KÄNNER DU SKURKEN?
Han er dansker, men bor i Sverige og er skyld i, at landskampen blev afbrudt.
Ved du, hvem klaphatten er, så skriv til Ekstra Bladet.

Som jag skulle älska att göra så.

/ Micke

Kommentarer
Postat av: Jensa

Vem hade väntat sig annat! Har man 70% Tuborg i pungen så kan det fan inte gå väl!

2007-06-03 @ 22:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback