Jubileum

Nu har det äntligen hänt. På dagen sju månader efter att det här inlägget om musikgruppen Kent skrevs, kom den hundrade kommentaren. Det är 100 stycken, skrivet i siffror.
Hundra. Smaka på ordet, det är något speciellt med det.

Jag är givetvis helnöjd.
Samtidigt är jag oerhört nyfiken. Är det någon av er som kan förklara hur folk fortfarande hittar till det här blogginlägget, trots att det näppeligen borde synas i listningen? Vi vet ju allihop att länken till det på Kent-forumet togs bort relativt snart efter publiceringen, så den vägen borde det inte vara heller. Googlar ni på Kent + Hurra! och klickar eller hur gör ni?
Jag vore djupt tacksam om någon kunde stilla min nyfikenhet.

Nästa fråga är ju givetvis hur ni faktiskt orkar kommentera. Jag är full av beundran, men också full av undran.
Trots att ganska många av kommentarerna talar om hur det egentligen ligger till och trots att vi mer än en gång försökt förklara för er, fortsätter ni att titta rakt fram i tunneln. Finns det någon som kan förklara?
Jag vore djupt tacksam om någon kunde stilla min nyfikenhet.



/ Micke


Kommentarer
Postat av: Lång

Kent har väl lagt ner? Hörde han Kent gillade att äta kanelbullar och byta blöjor nu och enbart gör spelningar som ger fett med stålar och sen drar dom till bahamas och skrattar åt sina dumma fans.

Snart kommer vi få se han Kent göra Pripps blå reklam. Vänta bara..
Någon som vill spinna på texten? Borde inte vara svårt. Rimsalabim.

Postat av: Stephan

Joakim Hilson har väl slutat som sångare i Kent?Synd, för den senaste singeln "Flickan med den svarta regnbågen i den röda lilla väskan av skinn" håller världsklass.
Gissningsvis skriver han heller inga fler låtar åt bandet utan spar istället sina alster till den stundande solo-karriären. Och Kent utan Jocke är inte Kent - det är Kent utan Jocke.

2006-08-28 @ 13:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback