Smicker

För ett par dar sen kom den hundrade kommentaren till det här inlägget. Jag skrev om det då också, men var så helnöjd att jag inte nämnde hur kommentaren såg ut. Så här innan ni läser den, vill jag säga att jag är riktigt populär i Kent-lägret. Något av en idol, faktiskt. Jag vet att en del av er hyser stort agg mot att klicka på länkar, så här kommer kommentaren nästan i sin helhet:
(Vissa ord i kommentaren har delvis censurerats, eftersom jag faktiskt är lite osäker på blogg.se:s regler. Om ni har svårt att lista ut vad orden egentligen skulle vara, mejla till [email protected])

Postat av: Stop_Laugh
fna vad ni har fel! kent är fan värdt sina priser, han
 har ju gjort hur många som helst fina låtar och texterna är ju det allra bästa. Han skriver ju om verkligeheten och ni verka rju leva i delirium, ni vet fan inte hur verkligheten är? Jävla fucking r*vhål är vad ni är! blir så jävla sur, jag tycker fan du borde köra upp nått i r*ven jävla äckelgubbe! jag rent ut sagt hatar dig! jag gör det , det är fan sant! (menar micke). Kent har hjälpt många att må bättre med hjälp av sin musik, men du bryr dig väll inte om det din feta gris,. du bara tänker på dig själv. ÄCKLIGA GUBBE! Jag t.ex och många som jag känner har haft ett förjävligt liv, kent hjälpte oss ur det..Men änsen, du bara bryr dig om dig själv. Ingen får tydligen tycka nått annat än vad du tycker, alla måste ju vara sånna jävla anti-kent svin som du, men nej det tänker jag fanemig inte! Fan ta dig! Jag skulle kunna slita sönder dig i bitar om jag hade chans till det din jävla äckliga f*tta! (ursäkta språket). Tack för ordet..


Det var inget att tacka för. Du får ordet när du vill. Och det är klart att jag ursäktar ditt språk.
Jag är oerhört fascinerad och uppriktigt imponerad över att en person kan ha ett så stort hat mot mig, som han aldrig har träffat. Men det är kul att du verkar må bättre nu. Gissar att du var aningen labil förut.
Vill bara berätta för dig att Kent är ett band. Det är alltså flera medlemmar i bandet, inte bara en. Även om det är en snubbe som skriver låtarna och sjunger.
(Tror dessutom att du hört nåt av Lena Ph. En rad i ditt lilla epos pekar på det, men vad vet jag? Lena kanske också hjälpte till?)

Jag testar att säga det, en gång för alla, trots att jag är nästan hundraprocentigt övertygad om att det inte kommer att göra någon nytta:
Jag hatar inte Kent. Jag tycker inte om musiken, men jag hatar dem inte. Varsågoda, ha er åsikt. Men, precis som ni sagt till mig: Låt mig få ha min åsikt också. Det funkar åt båda håll, vet ni.



/ Micke

Kommentarer
Postat av: Jensa

Solklar vinnarkandidat i VM i Dyslexi där!

Postat av: Linnea

Hahaha! Vilken rolig människa! Det känns som att man kan göra en profil på honom. Typ: Han försvarar Jocke Berg i alla situationer. Han älskar Jocke Berg. Han känner igen sig i alla texter. Han är till och med övertygad om att alla textert är tillägnade honom. Han har affisher på Jocke Berg. Han samlar på låtlistor Jocke Berg har på spelningar. Han skickar brev till Jocke Berg. Han hälsar ibland på Jocke Berg. Han ringer till Jocke Berg. Han har besöksförbud på Jocke Berg. Ibland tror han att han är Jocke Berg. Han är anmäld flertalet gånger av Jocke Berg.

2006-08-21 @ 12:52:41
URL: http://dum.blogg.se
Postat av: Anki

Hahahaha! Äckliga gubbe! hahahahaha roligaste på länge!

2006-08-21 @ 21:49:28
URL: http://rea05.blogg.se
Postat av: Kött

Ursäkta språket. Det är säkrast så.

2006-08-21 @ 23:42:35
URL: http://kott.blogg.se
Postat av: Linnea

"Men änsen, du bara bryr dig om dig själv. Ingen får tydligen tycka nått annat än vad du tycker"

Det är underbart hur undertecknad vurmar för en diskussion där alla ska få tycka som de vill. Word up, Mr. Prozac!
Sen undrar jag förstås vem Änsen är. Men det är uppenbart att Änsen inte är en sådan människa som delar undertecknads vackra värderingar.

2006-08-22 @ 14:34:09
URL: http://dum.blogg.se
Postat av: A.

Absolut det roligaste jag läst. Kent fans påminner mig om Bagdad-Bob. Inget får vara fel, ingen får ha någon annan åsikt eller liknande. Utan tvekan det roligaste inläggen jag läst.

2006-08-22 @ 17:04:33
URL: http://a-funderar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag bara garvar när jag är här och läser!

2006-08-22 @ 22:20:22
Postat av: Smillas Känsla

"Jag t.ex och många som jag känner har haft ett förjävligt liv, kent hjälpte oss ur det.." Är det kö hos kuratorn - ring Kent! Hmm... kunde de inte ha hjälpt till med rättstavningen också när de ändå var i farten?

2006-08-30 @ 16:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback