Hurra smeker - igen

Kära Hurra,

Jag hör till den skara människor som kallas för olika saker i olika kretsar.
För den stora massan är jag dock tråkigt nog och kort och gott: Angelica.
Två gånger har jag haft klasskamrater med exakt samma namn, vilket olustigt
nog resulterat i det ännu värre: Angelica H.
Som ni nog förstår behöver jag ett klatchigt smeknamn, som såväl pojkvänner,
släkt, klasskamrater och arbetsgivare kan känna sig bekväma med. Och inte
minst- ett namn med vilket jag själv kan känna mig såväl bekväm som speciell.
Och stolt kunna använda i samband med handskakningar.

Förväntasfullt,

Angelica H


Hej Angelica!

Du har genom vårt formulär visat en tydlig exhibitionistisk ådra. Det är något du måste leva ut mer, inte hålla tillbaka. Vi har därför gett dig ett namn som förstärker din personlighet och som vi tror du kan bära med stolthet.

Grattis Angelique de la Cour!



/Hurra

Kommentarer
Postat av: Angelica

hej jag vill ha ett kortare smeknamn med bara 4 bokstäver kan ni hjälpa mig snälla^)DX

2007-02-28 @ 20:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback