Mera smek

Jag är en kille på 23 jordsnurr och med tråkigt namn som länge känt att något
saknas här i livet. Så fick jag syn på Hurrabloggens nyhet, möjligheten att
få sig ett eget Hurra-tillverkat smeknamn. Det är precis det som fattas mig.
Jag vill ha ett!

/Niklas Andersson, lycksökare


Hej Niklas!

Genom formuläret har du visat ett klart intresse för de forna öststaterna och sport. Det tillsammans med det faktum att du söker lyckan, visar på en speciell personlighet.
Ditt nya smeknamn blir därför ett som tydligt kan förknippas med just det. Vi tror att det är just det här du behöver för att fullända ditt liv.

Grattis Stojan!



/ Hurra

Kommentarer
Postat av: Granskningsnämnden

Tycker att formulären borde publiceras på bloggen. Det skulle bli så mycket roligare då..

Postat av: Granskningsnämnden

Tycker att formulären borde publiceras på bloggen. Det skulle bli så mycket roligare då..

2005-12-02 @ 13:46:49
URL: http://chock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback