Hurra smeker

Hej Hurra!

Jag skulle vilja ha ett formulär för att ansöka om smeknamn hos Hurra.
Jag mår så dåligt av mitt nuvarande. Snälla Hurra, hjälp mig! Jag vet inte
hur jag ska stå ut längre.

Med Vänliga Hälsningar,
ABC-Andrea

Hej ABC-Andrea!

Nu har vi noga och med stöd av vetenskapliga rapporter gått igenom dina svar från formuläret du fick skickat för knappt ett dygn sedan.
Det mest tydliga i dina svar är ditt intresse för skog och mark. Du berättar bland annat om en koja du och din vän byggt som liten. Förmodligen bland tall och gran.

Det här är något vi tagit fasta på. Ditt nya smeknamn är därför Grandrea.
Grattis! Med det hoppas vi på Hurra att du kommer att känna dig gladare i framtiden, nästan upprymd.


Smeknamnstjänsten har blivit oerhört populär. Det betyder inte att vi inte hinner med fler som gärna vill få ett Hurra-smeknamn.
Instruktioner finner du här.
Det är underbart med korrigering!



/Hurra

Kommentarer
Postat av: Grandrea

Tack Hurra! Det är en ära det hära! Hoppas nu bara att smeknamnet "slår igenom" så att säga. Men jag förmodar att om ni på Hurraredaktionen börjar använda uttrycket, så kommer övriga Sundsvallsbor att följa er. Väl mött och tack ännu en gång! Nu kan jag börja leva igen.

2005-11-30 @ 11:51:06
Postat av: Grandrea

Hej Hurra
Det har fått lite dåligt genomslag, det här med mitt nya smeknamn. Jag vet inte vad jag ska göra. jag känner mig så identitetslös.
Hjälp!

Mvh ABC-Andrea eller Grandrea, jag vet inte längre...

2005-12-07 @ 11:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback