Mittinattenblogg

Mellantiden är 3.14 (som pi), och det är alltså dags för nattbloggen med bra och anus. Om det inte hade varit för Kikki, hade Kikki-festen varit riktigt lyckad. Men Kikki drar alltså ner betyget ordentligt. Inget oväntat i det, i och för sig. Man hade kunnat tro att  "Papaya coconut" var hennes karriärs absoluta bottenmärke. Det var det inte. Kikki feat. Dr.Albans version är det däremot.

Det är jag helt säker på, efter att ha hört den inte mindre än fyra gånger samma kväll.

Dagens bra: Jocke passade på att städa när jag gjorde min filmdebut.

Dagens anus: Kikki Danielsson. Definitivt Kikki Danielsson.



/ Micke


Kommentarer
Postat av: Malin

hittade denna nacksta-blogg i går, sken upp, de må jag säga,härligt, nacksta går ju inte av för hackor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback