Förfest, fest och efterfest

Hurra-kollektivet och dess husdjur (Kött) bröt sig in på efterfest hos Det lite sämre kollektivet. Det blev, mot alla odds, en riktigt trevlig efterfest. Trots att det bara var jag och Husdjuret som drack öl. Listor är bra. Den största smolken i glädjebägaren var väl att en del från Det lite sämre kollektivet tjurade ur och bad oss gå hela tiden. Det gjorde vi inte förrän nu. Den lite mindre smolken i bägaren var att Husdjuret inte kunde försöka bevisa för Grann-Åsa att han inte var ond, eftersom Grann-Åsa inte var ute över huvud taget.
Visserligen hade det nog gått åt skogen ändå.

Sammanfattning av kvällen: Grogg i badkar - Hur bra som helst.
Förfest med delar av Det lite sämre kollektivet - Sådär.
Utgång till Liquid Bar - Så mycket folk så man inte ens kunde dricka öl ifred. (Sådär.)
Efterfest hos Det lite sämre kollektivet - Mycket bättre än väntat (trots att en tjurig del (samma del som kom på förfesten) bad oss gå hem en gång i kvarten).
Dubbla parenteser - Världsklass.

/ Micke

Kommentarer
Postat av: Kött

Jag ska sluta dricka, så är det bara. Antalet korkade saker som hoppar ur min mun skulle helt klart minska.
Frågan är: skulle jag ha lika roligt?

2005-09-29 @ 15:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback