Milda makter!

I dag har vi än en gång fått så kallad fysisk post. Väldigt förvirrande. Men vi uppskattar så klart analoga hyllningar från våra fans också.

Och som alltid måste vi givetvis dela med oss av brevskörden. I just det här fallet kanske inte alla på Hurra är eniga om beslutet, men ändå. Jag passar således på att digitalisera klippet innan Micke kommer hem och förintar scannern. Min scanner.

25696-172
För den som undrar är detta beundransvärda klipp
från kvalitetsmagasinet Slitz.



/Jocke


Kommentarer
Postat av: Gloom

God morgon Jocke!! Det är väl snart dags för dig att gå upp och sminka dig...

Postat av: Jocke

Gloom, bara fjollor som medlemmarna i Manowar klistrar på sin image när de vaknar ( i bästa fall - förmodligen först när de kliver på scen).
Jag kör givetvis 24/7. Lägger mig med sminket, vaknar med sminket. Så nej Gloom, det är inte dags. Men god morgon själv! Kul att du är tillbaka.

2006-02-24 @ 09:16:20
Postat av: Roland

Jag tackar dej Jocke för att du gjort en alldeles korrekt nyhetsmässig bedömning av materialet.

2006-02-24 @ 14:14:08
URL: http://chock.blogg.se
Postat av: Sara

Fy fan

2006-02-25 @ 01:32:56
Postat av: Micke

Sara, ta det lugnt. Personer som säger så, brukar antingen vara fruktansvärt avundsjuka för att Håkan inte spelat i deras lag, eller vara såna personer som tycker om hockey "för att det händer ju nåt hela tiden".
Såna som inte förstår, helt enkelt.

2006-02-25 @ 02:15:16
URL: http://hurra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback