Nya dokusåpan OS - ett fiasko

I dag började en ny dokusåpa på tv. Som om vi inte redan har tillräckligt många.

OS kallar de den och tydligen ska skiten hålla på oavbrutet i flera veckor. Ett slags Big Brother fast med fler uppdrag. Grymt påkostad skit som tar över hela tablån.
Jag tröttnade redan fem minuter in på premiäravsnittet när några av deltagarna fjantade runt i nåt slags eldspel. Sånt har jag ju redan sett live på Urkultfestivalen i Ångermanland.

Och i morgon ska det tydligen bli ett tolv timmar långt avsnitt. Fy fan.
Jävligt elitistisk är den också. Ledningen har bara castat fram riktigt vältränade deltagare. Tjocka människor får inte vara med över huvud taget.

Nej, fy fan. Ni som likt jag motsätter sig er den här diskriminerande dokusåpan kan skriva under uppropet mot den genom att kommentera denna tråd.

Positivt dock. En av programledarna för den här sörjan valsar också runt i danssåpan Let’s dance. Givetvis drog jag mitt strå till stacken för att den stiliga karln Peppe ska få fortsätta sin danssuccé.
Han utklassar ju de andra dansfiaskona.





/Jocke


Kommentarer
Postat av: Lång

Jag ställer givetvis upp med en röst på att den docku kallad OS ska sprängas.

Peppe for Pres!

2006-02-10 @ 22:56:19
Postat av: Lång

Värsta docku jag vet!

2006-02-10 @ 22:57:35
Postat av: Lång

Snygg telefon.

2006-02-10 @ 23:07:14
Postat av: jocke

En av Nokias mest pålitliga.
Borde ju du veta.

2006-02-10 @ 23:21:02
Postat av: Lång

Jo tack ;)
http://www.mobile-review.com/review/nokia-3250.shtml

Kommer snart. Symbian.

2006-02-10 @ 23:33:13
Postat av: Sophia

"Jag tröttnade redan fem minuter in på premiäravsnittet när några av deltagarna fjantade runt i nåt slags eldspel"

Klockrent. Instämmer helt.

2006-02-11 @ 11:37:26
Postat av: Gloom

Man gör två val i livet... antingen tittar man på OS eller så lyssnar man på ManOwar!!!!

All men play on ten!!!

Postat av: Jensa

Och Cool stavas ju med K tydligen. OS kanske kan ge dig mer sinnesro än du tror farbror Jocke...ta bara curling. Grym terapi för en bitter hårdrockare!

2006-02-13 @ 16:05:28
URL: http://wildside.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback