Mittinattenblogg

Det skulle ha blivit en högst ordinär mittinattenblogg. Om det inte vore för låtsasbraten och hans polare. Det började med fotboll (som jag kan kolla på helt ostört nu när resten av kollektivet har åkt bort) OCH ÖL. SEN KOM KÖTT. (oj, caps lock). Sen gack vi vidare till Festen, hos det lite finskare kollektivet. Tårta.
Mmm... tårta... Öl, vattenpipa, öl, sprit, Skeppsbron "fan, vilken bra blogg ni har", öl, "fan vad Kentfansen är rabiata", öl, dans, taxi. Öl. Sen fick Hjon och Hjon för sig att hoppa ifrån balkongen ner i den tokstora snödrivan. Där blev det efterfest. Inte i snödrivan, alltså, utan hos Hjon och Hjon.
Och så var det två andra pajsare där, som vägrade ta av sig sina jackor trots att efterfesten inte var i snödrivan. Sen drack jag en öl till.
Sen gick jag hem.
Imorrn ska jag sova. Sen ska jag kolla på fotboll. Sen ska jag sova.



/ Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback