Några snabba reflektioner

Okej, såhär:

Seinfeld kan man kolla på hur många gånger som helst.
Det är inte nyttigt att gå och lägga sig när "vanligt folk" (de som har ett arbete att sköta, that is) går upp.
Lost är en serie med alldeles för många lösa trådar.
Stora saker är på gång på Bloggen. Stay tuned.
Nån eller några har utsett Sundsvall till Sveriges studentvänligaste kommun. Hmm.
Det lite sämre kollektivet håller inte på den här nivån.
Filip och Fredrik (utan efternamn, som Cher. Eller Madonna.) får ett nytt program på Kanal 5. Det kan knappast bli mer knarkat än 100 höjdare. Eller kan det?
Kott är rätt nöjd med sin nya dator.
Jag tänker inte skriva nåt om en mexikansk huvudbonad idag.
George Best ligger för döden. Men med citat som:
"Jag har lagt väldigt mycket pengar på sprit, kvinnor och snabba bilar. Resten har jag slösat bort."
blir man en legend i min bok.
Det blir nog dagens citat, förresten.

Jag tror vi säger så.



/ Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback