Ställ in!

Allt är inställt idag. Eller framflyttat, kanske. Åtminstone de aktiviteter som från början skulle äga rum i Hurra-kollektivet. Frågan är om vi ska ta ett par kalla eller jobba med hemtentan?
Ett par kalla blir det nog. Som vanligt är dörren öppen, om nån vill göra oss sällskap.

Och så har jag anmält mig till Student-Poker-VM (SM? Icke ). Vore gött att bluffa bort  låtsasbraten. Undrar om det är några stjärnor med? Kanske bäst att jag tränar lite först, innan jag ställer in.

För övrigt: de tre senaste låtarna på Itunes-shufflaren: James Blunt- Goodbye my lover, Johnny Cash - Hurt, John Cale - Hallelujah. Snart kommer väl Bright Eyes också. Kanske bäst att jag styr om det manuellt.

/ Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback