Hurrakatten hotad

Sist jag var ute på nätet och herrsurfade efter schysta kattnakenbilder råkade jag hamna på en realisationsblogg. Efter att ha läst 39 inlägg om en bok som kallades bondepraktikan hittade jag en slags utmaning, eller om det var ett hot, till mig.

Eftersom det uppenbarligen är ett nätmongo som ursprungligen gjort frågorna svarar jag bara på de minst dåliga.
Våga aldrig någonsin skicka ett sånt här kedjebrev igen.

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

Bok? Ja, du menar powerbooken. Då ska vi se, historik, sidan 18, rad fyra – ”click here to download this horny and seven month pregnant boy”

Sträck ut din vänstra tass så långt du kan, vad rör du vid?
Nä fy fan va jobbigt, jag orkar inte kolla.

Utan att se efter, gissa vad klockan är?
Sex.

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Utomhus?

Vad har du på dig?
I dag har jag pälsen på mig.

Vem är Eye n' I för dig?

Sveriges bästa sidekick.

Vad tycker du om den här utmaningen?
Fy för satan vad dålig den är. Vem ska hållas ansvarig?

Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Inte en jävel till. Allra minst  resten av det kollektiva självmordet Hurra.



/Hurrakatten
 

Kommentarer
Postat av: Max Power

Jodå.. Helt underbart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback