Italiens braintrust: Cicciolina

Den italienska porrstjärnan Cicciolina erbjuder sig att ha sex med Usama bin Laden mot att han ger fan i att bomba och hota och terrorisera så mycket. Om jag minns rätt (det är inte alls säkert att jag gör, ibland tycker jag att jag kommer ihåg saker bara för att de passar bra) gav hon Saddam samma erbjudande. Enligt helt och hållet obekräftade rykten tackade Saddam nej med motiveringen ”hon är ju så jäkla ful”.

Vem jag skulle erbjuda mig att ha sex med för att de skulle lägga av med vad det nu är de pysslar med? Ganska mycket folk på skvallersidorna. Deras motprestation skulle givetvis vara att skaffa sig ett vanligt hederligt jobb och sluta ringa till pressen och begära några tusenlappar för att ”tala ut” så fort de brutit en nagel.

Här skulle jag kunna skriva så mycket mer. Och det hade jag faktiskt gjort… Men som ni alla vet är det viktigare vad man inte ser. Och ibland kan det vara bra med självcensur, om ni förstår vad jag menar.

Nån som har nåt mer förslag?



/ Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback