Stopp nu!

Jag tror att jag har bestämt att det har gått en vecka nu. Och det har ju kommit in några bud som är lite vassare än det där tomma påskägget som Robinson-Rolle ville ge bort.

Snabb sammanfattning av de senaste buden: Frida erbjöd det senaste numret av Icas medlemstidning Buffé. Det var en taktisk miss, kan jag säga. Det är få saker som jag tycker så illa om som just Buffé. Men det förklarar jag en annan gång.
Sen blev det lite intressant, när Mia erbjöd en fotografering i ateljé, så vi kan göra idolbilder.
En relativt desperat Sören erbjöd sin kropp.
Mr Magoo plankade Mias idé och erbjöd en plåtning som dessutom skulle innefatta en barturné. En barturné som skulle röra sig utanför Värmland, lovade han.
Maria ville byta sin bror mot det blåa gemet.
Sen var det en massa annat skit också, men det ser ni ju själv på länken ovan. Annars kommer den här igen.
Men när Mia kunde erbjuda, förutom fotograferingen, ett gäng med bira och en kåt katthona till Ozzy, så satte Katten stopp för budgivningen.

Alltså: den som kommer få gemet är Mia. Givetvis handlar det fortfarande om byteshandel, så när vi har blivit plåtade, tagit några bira, Ozzy fått ligga och vi vet att idolbilderna är hos tryckeriet, så kommer gemet att byta ägare.
Vi tänkte ta fotosessionen på fredag, Mia. Om Ozzy kan styra om lite grejer så att han får en lucka i schemat, alltså. Men just nu ser det ljust ut. Så på fredag kan du boka ett par timmar för Hurra.

Därefter kommer byteshandeln att flytta upp ett pinnhål. Men det tar vi då.



/ Micke

Kommentarer
Postat av: Mia

GRYMT! Klockan fyra har jag en plåtning. Så runt sex, sju tiden mina herrar? Och Ozzy, glöm inte tiaran!

Postat av: Micke

Det blir fint. Ses imorrn då.

2006-04-27 @ 15:20:14
URL: http://hurra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback