Här ändras inga planeter

Jaha, nu har ett gäng med kloka tanter och farbröder kommit överens om att Pluto inte är en planet längre. Skitsnack, säger jag. Jag tänker inte acceptera det. Det är pennalistiskt att mobba ut en planet sådär, bara för att den är mindre än de andra. Jag håller alltid på underdogen.
Dessutom har jag redan lärt mig att Pluto är en planet, och det skulle krävas alldeles för mycket energi för att ändra om i mitt huvud. Har jag en gång fått lära mig nåt, så ändrar jag inte på det. Jag gör det bara inte.

 Så var medvetna om det när ni kommer in på Hurrabloggen: här är Pluto en planet.



/ Micke

Kommentarer
Postat av: Monks

oh! fin byline! dessutom en bra shablon att tagga. Förslag: ni ger mig spray-färg - jag ger lycksele en touch av Hurra. Deal?
Mer Hurra Åt Folket

Postat av: Roland

Då kom det fram.

2006-08-25 @ 17:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback