Livet

Hört på den där arbetsplatsen som jag spenderar tid på - tydligt reagerat efter att hennes kollega/väninna/före detta klasskamrat, på sant journalistiskt manér, efterlyst källor för att bekräfta privata detaljer.

"Man lever inte i en artikel. Det här är livet.”

En väninna här på jobbet är lite mer klarsynt än andra människor jag känner. En gång undrade hon till exempel vad alla egentligen ville, när de i början av 90-talet skickade nummer till olika personers minicall.

Det är vist, tycker jag.


/Jocke

Kommentarer
Postat av: Matilda

Nyckelord: gottalovebalkis
Det är humor, tycker jag.

2006-12-05 @ 17:35:24
Postat av: Kött

Balksis? Bra namn, tycker jag. J är proppfull av vackra oneliners.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback