Bland det roligaste jag har sett

Flera av våra emigrerade läsare (och andra också) hör av sig om Paggan. En del undrar om jag inte visste hur kort han var, andra undrar om jag inte visste att han odlat ett så vördnadsvärt skägg.
Svaren på båda frågorna är: jodå.

Men om ni vill förstå min reaktion som föranledde
det här inlägget, tycker jag verkligen att ni ska titta på det här klippet från Aftonbladet. Jag rekommenderar det å det varmaste. Titta på det. Om och om igen. Har ni lite tråkigt, titta på det. Vill ni liva upp förfesten, titta på det. Har du precis vaknat, titta på det. Det är värt det. Jag lovar. Det är bilder som kommer att bli klassiska.

Och när ni tittar på det, tänk på att Leif Pagrotsky är minister i Sveriges regering. I vanliga fall är det bara ett ganska torrt konstaterande. Men i det här fallet är det fantastiskt roligt.



/ Micke

Kommentarer
Postat av: Kött

Det bästa är egentligen skägg-Foppas kommentar.
"Nej nej nej, jag vägrar dansa, det kan du glömma i alla fall."

Postat av: Maria

Nej, det absolut bästa måste vara Foppas: Det är länge dit, (uppenbarelse) ja det är länge dit.

2006-03-01 @ 00:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback