En sån dag

Kära dagbok.

I dag har jag:
1. Sett en manlig läkare tugga på en kvinnlig läkares hals.
2. Bytt 67 filter och en lampa på bilen.
3. Lurat besiktningen att godkänna samma bil.
4. Enbart lyssnat på Loney, dear.
5. Fått ett sms som kändes bra.
6. Köpt en sprint för sju kronor.
7. Dränkt delar av kroppen i bensin.
8. Ignorerats fullständigt av någon jag trodde var en bekant.
9. Bestämt mig för att ignorera bekanten nästa gång jag träffar den.
10. Pratat med en kung.
11. Glömt att hämta mina biljetter.
12. Hämtat en annan biljett i stället.
13. Stulit en gummibit.
14. Pratat med en kille som ska åka in i fängelse.

En helt vanlig dag allså.



/Jocke


Kommentarer
Postat av: Lång

hoho! Denna dagen är helt värdelös. TAW. Minnen/Vardag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback