Ruttet

När jag i dag färdades bensindrivet från min arbetsplats (Jag genomför just nu en tyst demonstration mot Olympiska spelen. Därför har jag tillfälligt avbrutit joggingturerna till och från jobbet.) upptäckte jag att landskapet längs E14 i västergående riktning var kraftigt förändrat. Träd skövlade och naturen så deformerad att Volvon tillfälligt utgjorde högsta punkt längs vägen.

Så nu blottas hela Nackstas arkitektur och reser sig ståtligt för förbipasserande.
Vilket genidrag Sundsvall kommun. Grattis!

En gissning är väl att de som bestämmer tutats i nåt om att träden är ruttna inuti. Det brukar alltid låta så.
Det är ett fenomen som märkligt nog inte förekom så ofta förr i tiden.
Träden måste ha vält av sig själv väldigt ofta då.



/Jocke


Kommentarer
Postat av: Lång

Lägg ner Sundsvall. Nu ska repas!

Postat av: Jensa

Ska ni aldrig flytta därifrån eller?

2006-02-17 @ 13:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback