Hurra har hela listan

Sommaren är ett fördärv.
Tar död på all kreativitet.

Nu har den lagt sin äckliga kåda över alla mina favvobloggar. Folk har inte tid att uppdatera.
För mycket utesex antagligen.

Abstinens 2006 – Hurra har hela listan
Långskottet
Kotten
Ikkas annars så stabila blogg
Alex annars så ambitiösa blogg
Mora power
Pussywhipped-bloggen
Å den här jäveln då. Ingen kort semester direkt.

Värst ställt är den ju med Amerikansk tant.
Återuppta omedelbart din blogg.

Sen finns det några som borde sluta uppdatera sina bloggar.
Mer om det en annan gång.



/Jocke





Kommentarer
Postat av: Linnea

Jocke, jag kan bara säga förlåt. Jag mår dåligt av att vara en del av orsaken till ditt dåliga humör. Jag kan försöka lite trevandes med att meddela att jag smått satt igång. Även fast jag nu lider av vätskebrist/knarkpsykos. Imorrn kommer en rafflande beskrivning av mitt jobb på kyrkogården. Del 1.
Men du har ju i alla fall vunnit en massa delfiner...

Postat av: Jocke

Låter fantastiskt. Du har ju lite att ta igen.
Men är på ganska bra humör faktiskt. Kan vara delfinerna.
Men blir givetvis gladare om jag får någon belöning när jag går igenom mina safarifavoriter.

2006-07-04 @ 15:53:15
URL: http://hurra.blogg.se
Postat av: Lång

Vafan, har inte tid. Taco, fotboll och tefab.

2006-07-04 @ 22:50:15
URL: http://lang.blogg.se
Postat av: Kort

jag har fått eksem (förmodligen av allt sommarsamlag) och går på Kortison. Oj oj oj...

2006-07-05 @ 11:41:41
Postat av: Lång

Sommarsamlag? Jo det är ju mycket får ute nu..

2006-07-05 @ 21:04:08
URL: http://lang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback