Inte helt nyktra sms

Okej, såhär: jag har skickat en del fylle-sms. En del av dem har varit mindre smarta, och en del.... Okej, det är rätt få som har varit smarta. En del har varit jävligt dumma, och en del har varit inte fullt så dumma.
Apropå det, här kommer lördagens inkomna sms (Obs! Exakt återgivna. Ni kan komma hit och kolla om ni vill, jag har dem fortfarande kvar.) :
"Lajla sitter och lirar gurka!"
"Hatt hatt cykel, tratt fåntratt stång glas."
"Släng lite socker på mig... lol"
"Katt hatt tandemcykel kaktus lykta bil."
"Jeans stol bark fisk öl."

De är från mina kompisar. Det kanske förklarar en del. Eller så gör det inte det. Men så är det, och det är inget jag skäms för.



/ Micke

Kommentarer
Postat av: suratanten

Ha ha..du har rätt, det förklarar en hel del :)

Postat av: Kött

Fåntratt är ett ord man använder alldeles för sällan.

2006-03-26 @ 15:07:56
URL: http://kott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback