Utmaning

Okej, såhär: Jag har blivit utmanad av suratanten. Det händer rätt ofta att vi blir utmanade här på Hurrabloggen. Därför måste vi välja bort en hel del utmaningar, annars skulle vi inte göra annat. Nu har jag ändå plockat upp en kastad handske.

Favoritplagg i garderoben just nu: Hurra-tröjan
Byter gärna garderob med: Vem som helst med mycket pengar och skaplig smak.
Trivs bäst i: Mysjeans och Hurra-tröjan
Bästa stiltipset:
Jag? Ge stiltips? Okej, titta på den här kollektionen. Hurra har ett stort sortiment som höjer både din utstyrsel och ditt självförtroende.
Beskriv min stil: Varje dag är Casual Friday.
Vanligaste färgen på mina kläder: Blå. Fan vad tråkig jag är.
Sommar kommer jag gå klädd i: Trekvartsbyxor och t-shirt. Och skjorta, kanske.
Men absolut inte i: Långklänning. Det passar inte min figur riktigt.
Jag doftar just nu: hurra no. 5
Favoritmodellen just nu: Jag själv.
Byxa eller kjol? Oftast byxa.
Så många skor har jag: Fem-sex par, kanske.
Smink till vardags: Inte så mycket.
Festsminkning: Som fan. Titta här bara.
Sminktips till allmänheten: Var noga med grunden. En jämn grund är det viktigaste. Och ta i. Det ska synas att du är sminkad. Det bästa är om du har någon sminkös som kan göra det största, så du slipper det själv.
Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?:
Gratis? Ge mig. En snygg kostym, kanske. Armani ska vara bra, sägs det.
Mig själv med tre ord: Rolig, sexig och fotogénique. Och oerhört ödmjuk.
Jag tränar: Med väldigt ojämna mellanrum.
Jag ville bli när jag var liten: Fotbollsproffs. Det vill jag fortfarande, förresten.


Jag utmanar: Ingen mer. Det räcker så.



/ Micke

Kommentarer
Postat av: suratanten

Bästa svaren än så länge:) Gillar din festsminkning...så rätt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback