Larva er inte

Allvarligt talat, har det inte gått lite för långt nu? Jag fattar (tror jag) att folk spelar World of Warcraft. Det är inget för mig, men jag spelar en massa andra spel, så jag ska nog låta bli att döma folk. Men vafan. Ska detta vara ett socialt accepterat beteende?

25696-265


Är inte detta att jämställa med doping?
Eller att jag försöker sälja mitt gamla playstation med ett minneskort där jag har klarat 15 missions på Worms Armageddon?

Själva poängen med att spela ett spel som World of Warcraft är väl att man ska ta sig igenom alla nivåer på egen hand?
Det här kan förstås vara en av gångerna jag har fel, men för mig känns det som att bli buren upp till toppen av Mount Everest.



/ Micke

Kommentarer
Postat av: Marcus

Me xhineese powa playa, not now engliish, must play to sell money.

Eller så kan man se det som att folk vaknat upp ur ett ohälsosamt beroende och vill sälja allt som får dem att påminnas om hemskheten. Som med Björn Borg och hans pokaler.

Postat av: Jensa

Ungefär likvärdigt med alla fjortismongon som köper lir och sen sitter klistrade vid en walkthrough för att ta sig igenom.

Ja! Man ska hoppa på svamparna!

Om inte annat så kan man ju snabbt räkna ut att det fömodligen är någon som behöver ta en kaffe och ett riktigt jävla råknull (för att tala klartext)!!!

2006-11-22 @ 14:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback