Skämmes, tammefan.

Svt firar 50 år. Med dunder och brak, hade man kunnat tänka sig. Jo, eller hur.

Det hade ju kunnat bli så jävla bra. Svt sitter ju på en sån skatt. När man har kollat i Öppet arkiv har man lätt kunnat se två timmar med godbitar som hade platsat mycket bättre. Men man väljer att visa tönt-tv och risiga sketcher i två timmar.
Gud så underbart. Loffe. Lill-Babs. Björn Skifs. Allsång. 47 risiga tal "till svt". Hurra.
En sån besvikelse. En sådan fruktansvärd besvikelse.


Vem fan vill se en jävla firmafest sändas direkt i tv på prime time?
Skämmes, tammefan. Ni firar 50 år, det är inte meningen att ni ska visa hur en gala kunde sett ut för 50 år sen.
Om det här är det bästa Svt har att erbjuda är det riktigt jävla dåligt ställt med statstelevisionen. Och de gör knappast nån bra reklam för tv-licensen.
Jag kan dessutom ge mig fan på att den här jävla skitgalan kommer att sändas i repris. Tipset är: TITTA INTE.
Det är så fruktansvärt pinsamt.

Vem är ansvarig? Avgå.



/ Micke


Varför jag tittade nu? Jag var tvungen. Jag jobbade.

Kommentarer
Postat av: Joel

jag gillade när lena-spena fipplade me tissarna. det var iofs det enda jag såg.

Postat av: Kött

Lena är bra. Mycket bra.

2006-10-22 @ 15:57:00
URL: http://kott.blogg.se
Postat av: Marcus

Nu förstår jag. Kulturminsitern hade förstås fått se en preview av galan, och blev så bestört att hon tog sitt ansvar och avgick. Ja, så måste det ha varit.

2006-10-22 @ 22:11:24
URL: http://cowabunga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback