Något måste göras

Hm. Problem.

En av mina favoritlayouter ska förändras totalt. Jag är inte särskilt förtjust i förändringen. Däremot gillar jag produkten rätt mycket. Jag skulle vilja visa min ståndpunkt genom att bojkotta den nya layouten, men i och med det kommer jag också att bojkotta produkten. Och det är inte alls produktens fel att layouten förändras. Produkten gör inget fel.

Stort bekymmer här. Människor som tror att de är rationella kommer att komma med totalt irrationella förslag på hur problemet ska lösas. Irrationella förslag kommer att ignoreras, eller i bästa fall hånas.

För att förtydliga: Jag gillar inte alls att General Snus kommer att få en ny förpackning. Jag gillar den gamla, svarta, på något sätt eleganta. Jag gillar inte alls den nya. Men jag kommer att bli tvungen att stödja den nya, eftersom jag vill åt innehållet. Fan.
Sånt här måste förstås kollas med mig först. Allt för att undvika dylika dilemman. Något måste givetvis göras, men vad?


Illustration av mitt problem:
25696-282


/ Micke

Kommentarer
Postat av: Jensa

Med risk för att jag sänker min manlighetsfaktor Micke! Själv gav jag mig för 1 år sen och några månader, alldeles själv. Och så gnäller de över att det är så jobbigt...booboohooboo!

2007-02-22 @ 10:06:30
Postat av: Kött

Byt snus. Göteborgs Rapé går att göra utmärkta studsbollar av.

Postat av: Lång

Mmmm Tacosnus!

2007-02-22 @ 12:33:52
Postat av: Jocke

du får helt enkelt bygga upp ett lager med gamla dosor och hälla över snuset från de nya. ingen kommer se skillnad!

2007-02-22 @ 18:08:39
URL: http://kullberg.blogg.se
Postat av: Frida

Ta bara upp dosan i mörker.

2007-02-22 @ 19:23:16
Postat av: Joel

sluta snusa är det nya svart. förresten är det röda lacket man kan göra studsbollar av =)

2007-02-22 @ 19:37:31
URL: http://bajs.blogg.se
Postat av: Kött

Lack, lack, lykta. Cykel, tacos, bil.

2007-02-22 @ 21:30:04
URL: http://kott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback